Här kommer lyckan för hundar som oss

Sanna av martinGodmorgon^^

Jag vill verkligen ha sommar nu, eller åtminstone vår. jag är så ruskigt trött på dessa kalla nätter. under dagarna smälter isen och snön, men fryser på kvällarna. fy^^ det är halt oh blött. man fryser om föttera och skorna blir våta. jag är arg. sol kom hit. Håller på och fixar med mitt hår, jag är verkligen supernöjd med mitt löshår det måste jag sägs. fast jag skulle inte tacka nej till att inhandla ett "äkta" löshår och sen sätta fast det med lim. iih, jag älskar att ha långt hår. man känner sig så himlarns fin :) lite trassel är det allt om morgonen, men då är det bara att ta ut det och borsta med fingrarna så löser det sig. Kägel nu på morgonen, det ska la bli skoj, jag hoppas bara att jag inte är så där sugig som jag brukar. jag ska bannemej vinna denna gången, det vill jag. iiih. Mats och jag spelade en massa spel över msn igår, det var kul, men jag vinner juh aldrig.  :( då blir jag lite lessen i ögat faktiskt. men nästa gång har han  lovat att det är min tur . Martin har gjort om en bild på mig, och så jädrans fin den blidde. funderar på att lägga upp den här ovanför så ni kan spana in den ;) hih
have a nice day.

patrikvännen, jag älskar dig.

kisssses and loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback