Dom som försvann

Faaan! snön öser ner, jag är förbannad. jag som skulle ha vårkläder idag, men där sprack det. oh gosh! med risk för att låta som en fjolla, men mitt hår kommer faktiskt bli förstört om jag går ut i detta väder. oooow. jag som var så jävla glad, nu har mitt humör skunkit som en jävla sten. jag är arg. helvete. jag som svor över att inte prata mer om vädret, men när det alltid ska vara så jävligt så måste jag juh ta upp det. Jag har haft tråkigt nu på morgonen sen mamma gick, så jag lekte lite modell och fotograf, jag fotade nämligen mej själv. Praktiskt måste jag säga, då kan man själv bestämma sina poser^^ haha :D
Imorses när jag sprang omkring i mina benvärmare och min strandklänning tittar jenny på mig med konstiga ögon och säger: JAG BER TILL GUD OM ATT HON SKA HA BYXOR PÅ SIG. det var nog inte meningen att jag skulle höra, men tusan vad jag garavde :P haha :D
måste sminka mej nu, och hitta nåra kläder att ta på mig. för att inte tala om, vad ska jag ha för skor?  hade planerat dom rosa tygballerina, men vädret tycker nog snarare att fodrade gummistövlar vore det rätta :/ faaan!
ett smakprov på en av mina bilder finns nu att beskåda nedan.

60134-14

Kisssses and looooves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback