Do what you're told

Sebastian var underbar, han sjöng så vackert. och hans ansikte var det sötaste jag sett på länge. Han var Gud just för stunden. vill gärna haft hans autograf men det var juh tusentals små tjejjor framför, så det var viktigare att dom fick träffa honom tyckte jag :)
Köpte ett par skitsnygga skor:D rosa tygballerina, jag har spanat in dom länge, och nu äntligen har jag dom. dom är det finaste jag har. ska vårda dom ömt vill jag lova. Vart juh självklart förälskad i ett par jeans ock, attans! mina pengar bara rinner iväg, jag har inte råd med dom. men nåndag i veckan ska jag iaf köpa dom. det är ett måste. jag vet att jag kommer drömma om dom på nätterna. Ett par beigevita manschetser byxor, som var så tajta så man knappt kunde röra sig, det är absolut höjden av äkta kärlek.

Kissses and looves *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback