Det är så jag säger det.

Pulkaåkning i morses, gött skoj faktiskt :D vi åkte säck, snowracer, pulka och Victor snodde Elins miniskidor, grabbarna grus var juh totalt galna och körde som tokar. dom ramlade hit & dit, knasbollar. Vi åt korv med bröd som våra små lärare grillade. Sen drack vi jucie, för puckona hadde glömt saften hemme. Vilken tabbe!

Samhällslektionen var den absolut bästa nånsin, Micka, Hanna & jag intog vårt lilla rum och satt där inne och pratade. Först om samhällen med sedan kom vi in på andra saker. Hanna satt och förde loggbok över mickas oh min konversation, jag hoppas det inte hamnar i helt fel händer bara. Det började helt oskyldigt , men efter ett tag kom vi fram till väldigt viktiga saker, HAN SKA DÖ COH JAG ÄR DUMPAD är ett urdrag. vi skrattade så vi lipade, men efter ett tag kläckte Micka det absolut bästa av alla citat nånsin: HAR HAN SATT PÅ DIG? ja, tolka det som ni vill^^  Sen utbröt en hetsig diskusion mellan oss tjejjor. Kul var det i vilket fall som helst.

Psykologin var tråkig. punkt slut.

Hemvägen från skolan var mysig, vi köpte godis Hanna, Elin Madde &  jag. mumsmums. Vi inledde även här en hetsig diskusion om pojkar, bönder och allt annat det nu var.Hemligstämplat!
kisses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback