Brand new day

Håkan

Studiedag, härligthärligt. Vaknade ganska så tidigt. Men det är bara skönt att inte sova bort hela dagen. Så vad ska man hitta på? Ja, det blir la att plugga. jippie! INTE. men det måste göras, så lika bra att ta atg i det och skriva en uppsatts om bistånd( vad fasiken det nu är?!). Hanna kommer hit som tur är och hjälper mej, men vi får la se hur mycket pluggande det blir. Antagligen ingeting om jag känner oss rätt. Sen blir det nog att hyra en film och krypa upp under en filt och bara mysa, dricka te och små prata. iiih :)

Efter att ha sett Jessicas löshår blidde jag ännu mer sugen på att själv förlänga håret. ooow, så himla fint juhe :) Jag vill ha långt tjock och brunt lockigt hår. Värsta Charlotte Perelli håret. hoppashoppas mamma tillåter mej att beställa det. för jag vill verkligen. En nagelförlägning vore verkligen inte helt fel det heller, (beroende av lösnaglar) Neej, usch nu låter jag som nån utseendefixerad jävel. slutpratat om det :D

Pulkaåkning imorgon med älskade klassen :) wiee. Ska bli väldigt kuligt faktiskt :)
Sen korvgrillning och varmsaft. så mysigt.

Kisses and love*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback