Baby, can I hold you tonight.

Goodmorning beautiful, how was your night?

Eftermiddagen igår tillbringades på babylon med mina girls*^myspys. vi satt i flera timmar, åt, skrattade och pratade. det var mycket trevligt. jag lekte med maten som alltid. fy på mig^^ Vi hann med både det ena och det andra, inget ämne lämnades oberört:P haaaha!
Nu sitter jag och lyssnar (hör&häpnad) på RixFm, endast för at höra om Gert fylking håller vad han lovade oh pratar om oss i radion idag. vi får hoppas för hans skull att han nömner oss:P Han sitter kanske där med sin bergskaskolankeps och sin musmatta från våran skola.
Dans idag, det ska bli kul faktiskt:) men antagligen kommr man vara helt slut efter denna dag. i flera timmar ska vi dansa: ) Tårttävling ock, vi måstemåste vinna. våran är juh grymt het :D

JAG HATAR ATT JAG ÄLSKAR DIG och JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET ATT JAG HATAR MIG!

Jenny, jag älskar dig, och jag står bakom dig vad du än gör, det ska du veta.

Hannapanna är i spaninen! hon ska vara borta enda till på tisdag, jag saknar henne redan, kom hem nu för faan gumman! micka och jag behöver dig på samhällen, och jag behöver dej alltid.

kissses and loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback