Är det, det här du kallar kärlek?

Haft en härlig dag. hanna jag och micka har vart och fikat. det var skojskoj. det var så himla mysigt, och vi pratade och skrattade. vi satt i nån timme, och sen hända, ja ni små flickor vet. men det är en hemlis:O iiih. jag började nästan lipa=/ but hey that's me. Efter fikat ville hanna ha pomme så då gick vi vidare till grillen. stod där och hoppade och fjantade. myspys : )
Godislagret blidde nästa anhalt där vi köpte lite godis som vi hade påvägen hem till mig. Skolkatalogen åkte fram och ett långt girltalk startade. Hanna svek och var tvungen att träna. så micka och jag blidde själva. jävla hanna^^ men kanske var det lika bra, båda dom två tillsammans och jag hadde vart död>.< aaaaah! Vi upptäckte en fjäril i mitt rum och Micka blidde livrädd, jag jagade den runtrunt. men den var snabb som tusan! vi döpte den och sen krossade vi den :) ewuuul us^^ :D
dagen har vart utmärkt.

vill ha mitt löshår nuu:D

Kisses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback