you're everywhere to me, when I close my eyes it's you I see

Mamms åh jag var oh handlade hos älskling förut, han hade fullt upp som altlid, men han hann ändå med att pussa lite på mig, han är underbar min älskade<3 vi handlade allt som behövdes för att tårtan ska bli precis som jag vill, den kommer vaara sååååå god, åh alla som inte får smaka kommer vara så avundsjuka;) pratade i fonen med hanna förut, trevlanstrevlasn like always, sen ringde christianbebisälskling, så pratade jag med han en stund! det blir att sova där inatt, så vi ska poppa popcorn ikväll, massa popcorn. mums:D nu ser jag på macken, min absolut favvo film. I LOOOVE IT ( :<3 roy åh roger har en mack ihop ; )

Sanna ♥ Christian


Kisssses and loooves * 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback