where the streets have no name

igår köpte älskling åh jag glass, den avnjöt vi i slottsparken. fåglarna kvittrade åh det var faktiskt skönt att inte solen lyste allt för starkt. vi satt där åh myste i nån timme, sen blidde det hemgång åh jag ville se på tv, underbar som han är gick christian med på att tillbringa 2 timmar framför burken. mitt favvoprogram room service, med johnny åh mattias<3 det var loovley. trötta som tusan la vi oss för att sova. vakande vid halv 6 åh trodde att klockan var myckrt, vi började prata åh busa . sen kollade vi på klockan åh somnade om direkt, vakande vid halv åtta av att bono sjöng, kan man vakna på ett bättre sätt? ( :svar NEEJ!
åt frukost, tog på oss kläder åh tittade på tv. sen förljde jag älskling till jobbet(: nu väntar jag på att han ska komma hem. mhii* christian är bääääst! jag älskar dig<3

Sanna ♥ Christian


2 dagar kvar till 18 . tack farmor för pengarna<33

Kisssses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback