when you say nothing at all

godmorgon!

det var ensamt åh tråkigt att sova utan bebis inatt, man saknade hans famn att krypa upp i, hans värme åh hans andetag som gör mig till en prinsessa. nu jobbar han åh ska göra det hela dagen, sen lagom tills han slutar ska jag iväg till helvet,  så idag får jag inte träffa han, undra hur jag ska överleva? åh gosh!
men sen när jag får träffa han imorgon så kommer allt vara ännu bättre bara för att man saknat han sådant(:
kanske kan leka med hanna idag, det vore mysigt :) bara ha en såndär hanna-sanna dag! kanske färga håret:)? hmm, det låter som en bra ide tycker jag :D hiih. hon ringer sedan när hon vaknat. måste ringa pessijessi idag med, för igår var hon hos sin farmor åh farfar hela dagen så jag hann aldrig prata med henne:P ebbsan måset prata med ock<3 jag älskar henne, mer åh mer för varje dag åh stöttar henne i vått åh torrt, vi klarar juh allt tillsammans hon åh jag :) Neej, nu måste jag hoppa in i duschen, fixa håret:P
tjingeling ; )

Sanna ♥ Christian
Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback