Rakterna far över sjön inatt, skogen exploderar och bergen står tysta

60134-54

Godmorgon

Ett fint fotografi utav jessica, dom andra bilderna visra vi inte för nån för vi såg mongo ut på dom:P hiih jag är inte spceilt trött faktiskt trots att jag sovit lite nu i helgen, lång helgen t.o.m. Nu på morgonen ska vi ha utspark för alla SPBF 3:or, det ska bli kul att se när dom utövar våra hemska aktiviteter som vi förberätt åt dom. hiih. jag har ont i halsen, jag känner mig förkyld! wäääck! men det är juh trots allt sommarlov snar, åh då jäklar : ) mhii * på lördag, då är skolan över för ett par månader, åh när vi kommer tillbaka är det sista åretr på gymnasiet, det känns läskigt vill inte ens tänka på det. Neeej, nu måsye jag ta tag i detta. hitta lite kläder åhhsåå. se you later, alligater.

Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag!

Kisses and love*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback