Oh, my love, my darling. I've hungered, hungered for your touch

godmorgon  : )

Hur kan det komma sig att de senaste dagarna jag har vaknat så har jag skinit som en lite sol? Jo jag vet varför, jag tänker inte skriva det här. men dom som det berör, om vet. Sista dagen idag i skolan förutom avslutningen då, känns lite tråk. nästa år är vi 'äldst på skolan. kul men ändå sorligt, magiskt men tragiskt som håkan skulle sagt (: skolfest idag, jag skulle visste inte gå ! har bestämt mig för att strunta i det, men det blir säkert kul hemma med. efter klockan 6 är allt frid å fröjd. prinsen är hemma.

poängjakt idag, hoppas verkligen jag kommer i samma lag som madds åh elin, annars skippar jag det hela.jag vill att pockejocke, my pimp ska komma dit, men han hade inte bestämt sig ännu. då kanske vi blir i samma lag, skulle vara skoj  : )

You look wounderful tonight.

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback