Now I found what I have been looking for

åkte till älskling igår kväll (: vi städad i hans graderob, så himla mycket saker han hade, den lilla busungen: ) massa roligt som man kunde leka med. det tog ett tag med det var riktigt snyggt, så jag har nu hyllor i hans graderob jag med ;) detni :D vi somnade sent i natt helt slut körda. vakande imorses, åt frukost åh gjorde mest ingeting. men det var härligt som alltid. nu väntar jag på mat, mumsigt :) hiih
imorgon ska jag till jobbet, usch åh fy^^ jag tänker inte ens prata om det. sen på tisdag ska älskling åh jag till stan åh shopppa, JIPPIE : ) det ska bli riktigt skoj måste jag säga, jag har juh en heldel pengar nu så kläder ska inhandlas . jessica har åkt till dalarna nu, åh jag saknar henne redan, kom hem för tusan gumman!!!

Christian, min älskade bebis. du är det bästa som hänt mig. jag älskar dig så innerligt mycket, idag, imorgon och föralltid ska det vara vi.

Sanna ♥ Christian


Kissssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback