min älskling har ett hjärta av snö

godmorgon

Det blåser storm ute åh regnmolenen ser ut att explodera när som helst,  men vad gör det när man är innomhus?:P de t är burrigt väder, nästan som höst! fast det är mitt i sommaren. idag ska jag älskling åh jag se Beck premiären på bio, det ska bli riktigt skojigt, åh mysigt med för den delen. för vem skulle inte vilja sitta ph hålla Christian i handen i en mörk biosalong? ; ) jag vet att ni är avundsjuka; ) men han är min , åh jag lämnar aldrig ifrån mig han! Dagen känns perfekt för bio faktiskt! på fredag ska vi ha lite kalas här för mina tjejjor, det ska bli myspys faktiskt! men jessica kan inte komma :/ åh det är väldigt tråkigt, för jag hade gärna velat ha henne här, saknar henne utav bara faaan. men igår ringde jag  åh pratade lite med henne iaf, det var väslgit skönt att höra hennes röst igen. men hon skulle ringa på fedag :D JIPPPIE :D vi ska shoppa nästa vecka, om vi nu har några pengar då. ser jag mycket framemot.
nej nu ska jag ringa älskling <3

Sanna ♥ Christian

kisssssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback