kärleken är evig när vi är tillsammans

godmorgon

klockan är faan inte mycket, men jag sover skitdåligt om christian inte ligger bredvid  :/ iih. idag ska det bakas tårta för heela slanten, mamms åh jag ska åka till älsklings affär åh handla hos han, alla grejjor till mina tårtor ; ) dom kommer bli smaskens :) jordgubbstårta med hallonsylt, grädde åh vaniljkräm, på toppen ska vi ha chokladdoppade jordgubbar i vit åh mörk choklad. läckert:D
sen ska det ock städas idag, mindre skoj, men det måste göras juh för tusiken . men är det någon som har lust får ni juh gärna göra det istället för mig ; ) sen ikväll slutar christian jobbet vid 6 åh då ska jag väl dit:P men har nog inte tänkt att sova där eftersom *trumvirvel* jag fylleer år imorgon .iiih* mamma, pappa åh systarna kom hem med en massa påsar från norrköping igår ; ) hoppas det är massa fiiina saker till mig. en foundation fick jag iaf, behövligt, behövligt! min hud ser ut som hejkomåhhjälp mig just nu! faan.då är det tur att man kan trolla bort den med h&ms foundation för 49.50 :- (reklam. borde jag inte få betalt för att jag rekomenderar dom? haha) som sagt, städning på G nu ; )
tingeling

60134-59

Sanna ♥ Christian

kisses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback