I’m here without you baby, But you're still on my lonely mind

Godmorgon, eller godmiddag kanske man säger:)

Vaknade imorses åh hittade en lapp från jenny X2 det stod att dom inte hade kunnat sova inatt så norrköpingsjenny hade tatt bussen hit vid 6 imorses åh sedan hade dom lurat med sig Rikhard på picknic i slottsparken, jag var inte sen att hänga på¨, vid 9 tog jag med mig saft åh cyklade ner. vi satt där åh pratade åh skrattade, men sedan ville en karl klippa gräset så vi gick upp mot centrum, rikhard ville ha glass, så vi sprang in på ica en sväng, men ingen älskling där:( köpte glass åh sen köpte rikhard lotter som han vann 5 kronor på, han vart överlycklig. dax för hemgång, det tog ett jävla tag. för rikhard var juh tvungen att stanna åh vila ibland. mycket trevlig morgon måste jag säga.
Längtar tills ikväll, då ska älskling åh jag mysa åh äta dodis<3

Sanna ♥ Christian
60134-58

Kisssses and loove*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback