I wanna love you forever

Har nyss ätit mat, potatisgratäng åh pannbiff, smaskens vill jag säga : ) sitter åh väntar på att få bilderna från igår av cissi, elins har jag redan fått. jag är dock inte med på så många, åh likabra är la det. hahah! men alla andra flickor är sådär superduper mega söta ändå. dom hoppas studsmatta åh ser inte kloka ut. mhii* Mamma åh jag ska hyra film snart, det är likabra det. men inget godis eller inga chips ska ätas, för jag känner att det har jag fått nog av. men film mys blir det ändå. Andreas är hos älskling nu, åh dom ska se på fotboll, men efter fotbollen ska jag dit åh härja lite! :D LÅNGTAR!!!!!!

Cuz from the moment that I saw your face
And felt the fire in your sweet embrace
I swear I knew.
I'm gonna love you forever


Sanna ♥ Christian

kissses and loves**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback