I need your love

Godmorgon  :)

Jag är ledig idag men har hjälp syster yster att bli skolavslutningsfin(: som små prinsessor år prinsar ser barnen ut ( eller barn åh barn 14 åh 16 år är juh mina 3 syskon). Jag är juh ledi idag. sköntigt värre. men jag längtar bara tills kvällen, eller det första klockaslaget som jag vill ska avar nu är 14.00 då kommer han hem, min dag blir ännu en gång räddad utav denna skönhet. kvällen kommer bli så pysmysig så ( : hiih.
hela dagen kommer gå åt till att välja kläder som man skulle kunna ta på sig, det kommer bli tufft. sedan städning, eftersom jag riivt ur hela garderoben på jakt efter det perfekta att ta på sig. jaketn måste tyvärr fortsätta nu så tjingeling(:

om 13 dagar blir jag 18 år :D '

Kisses and love*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback