I can be your hero baby

dagen har vart varm! var på lövdungen på morgonen åh anna visade mig morgonrutinerna, det gikc snabbt åh smidigt. sen satt vi solen åh pratade nån timme, inte en enda kund så långt ögat kunde nå: P Kom hem åh tog mej en behövlig dusch, jag luktade stekos åh svetten rann. har mest slappt hela dagen, vart lite ute åh lite inne. alla solar som galningar, men jag orkar inte : / det är för varmt, jag solade på cypern så det räckte åh blidde över ;D hiih. har dratt ner alla persinner på övervåningen för att få lite mörker åh kyla. har sprungit runt i min älskadeklänning hela eftermiddagen åh tagit kol på syster med allt tjat om vilka skor som passar till. frågan är om det blir vita leggins till, svarta leggins eller kanske inga alls ? jag borde nog bestämma mig nu! för snart ska jag juh iväg. LÄNGTAR! <3
titanic på tv ikväll ock, jag vill verkligen se den : ) men vi får see :D hiih

60134-56


Kisssssses and loves*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju se Titanic med mig ;D Jag har det alternativa slutet + 24 borttagna scener .. ;D

2006-06-11 @ 19:57:26
Postat av: Anonym

Du kan ju se Titanic med mig ;D Jag har det alternativa slutet + 24 borttagna scener .. ;D

2006-06-11 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback