Det är så jag säger det.

vart borta från i går i oxelösund hos johanpojken, det har vart skitkul : ) vi satt hemma hos hans syster karin med hennes barn åh såg på skräckfilm hela natten, riktigt trevligt :) victor åh oscar vart dock lite små rädda; ) tråkigt att johan flyttar  :/ jag hoppas han överväger åh stannar kvar där så vi kan träffas oftare, för hur lätt är det om han bor i spanien:O? mycket trevliga dagar :D

Kom till johan vid 12 tiden, han mötte mig i nyköping vi strosade om kring där en sväng innan bussen kom. den tog oss till oxelösund åh vi gick hem till johan med grejjorna. sen promenarade vi runt hela staden i sommarsolen. tog en fika på oxelösundstorg, hem till lägenheten åh såg på tjenare kungen, johan vart riktigt kär i den filmen. vi gick åh hyrde tre skräckfilmer köpte chips åh läsk åh gick hem till Karin, ingen var hemma så vi speladee lite kort åh glodde på tv. Köpte pizzan. Victor åh oscar kom hem så dom satte sig åh såg på filmerna med oss, när vi bara hade en film kvar kom karin åh jonte åh ville ock vara med. alla var livrädda åh karin vågade inte ens gå ut på balkongen själv:P hiih. Vid halv 2 gick vi hem till johan åh sov. trötta som tusan. Vakande idag vid 11¨åh låg åh praatde i nån timme. Packade mina grejjor åh gick hem till karin. spelade kort åh såg på tv med jonte. sen åkte vi till nyköping, tittade lite i affärer innan mitt gå gick hem. Jag höll på att dö av allt buss åh tåg åkande denna helg. men det var det värt.

ska snart ut med elin, ciss åh martina. mysoys<3

kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback