Darling, I need your love

har vart i stan med christian idag<3 helt underbart! vi sprang runt i affärerna i nåra timmar, åh handlade en hel del : ) älskling köpte byxor, parfym, deo åh film (: sedan köpte han ett par skor till mig<3 så jävla underbar han är : ) jag köpte också lite små plock sådära. det var riktigt myspys ( : tacos åt vi till mat, MUMS! trötta som tusan åkte vi hem till finspång. älskling sov på bussen hela vägen, lite små tråkigt att sitta där, men jag tittade på han hela vägen vilket är super mys, eftersom han är det finaste som finns! När vi kom hem sov vi en stund, åh sedan åkte jag hem för andreas åh älskling skulle se på fotboll ; ) hiih

CHRISTIAN JAG ÄLSKAR DIG!!! <3


Sanna ♥ Christian
kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback