Baby, baby it's a wild, wild world

Nu kommer dom snart, mina söta brudar  :) mat åh tårtkalas ska det bli :D mumsigt! Älskling är framme nu ock, skönt, jag känner mig lättad att veta att han är i trygga händer. hiih. saknar dig christian<3

Jag Älskar dig föralltid, christiandarling!

snälla, låt mig vara ifred, vad är det som är så roligt? tror ni att jag bryr mig om vad ni säger? NEJ, det gör jag verkligen inte. jag hatar er, ja det gör jag verkligen åh specielt dig. är det du som ber dom att hålla på så här? eller har dom kommit på den roliga leken själv? jag fattar att ni bara driver med mig, åh vet ni? jag skiter i era ord, det finns ingen som helst sanning bakom dom, det vet jag, det vet ni, åh det vet han! lämna mig ifred tack^^

SANNA<3CHRISTIAN = SANT!


Kisssses and loves**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback