You are my number one

Härlig eftermiddag hemma hos älskling igår! :)
äppelpaj, promenad, room service åh massor med mys.
pajen blidde dock ingen höjdare,
men bättre lycka nästa gång.
det var sp fruktansvärt varmt inne hos christian
så vi fick gå ut åh gå en långrunda,
det var så himla härligt.
vi satt vid vattet i slottsparken åh bara njöt av utsikten åh varandra.
jag köpte en piggelin åh älskling en festis påvägen hem,
det var verkligen behövligt.
jag fick skoskav utav mina nya skor:/ illa!
jag får det av alla skor, det måste vara nått fel på mina fötter.
typ kroniskt skoskav eller nått( fast det inte ens finns).

imorse vakande jag av att det var någon som klippte gräset,
sen gick det inte att somna om så jag väckte älskling
åh så låg vi i sängen ern stund. sen duschade vi åh fixade i ordning oss.
bara att kila iväg med älskling till jobbet
åh sen ta en låångpromenad hem.
härligt!
miss him<3


Kisses and love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback