varning för ras

IKVÄLL SMÄLLER DET! Lasse äntligen vi två igen<3

Igår skulle jag åh älskling spela minigolf, men det var så himla varmt så när vi kom till badhuset vände vi om åh gick hemmåt igen. Vi gick till Ica åh handlade glass till mig åh lite frukt åh sånt till kvällen. stekhett i lägenheten, men vi städade åh gjorde ordning i alla skåp åh på alla hyllor. det var så fintså fint : ) min älskling är så duktigt, helt döda efter städningen läset jag tidningen åh christian spelade lite tvspel tills Andreas kom. då såg vi på Room Service , me love<3. alltid lika kul tycker jag :D Sen var det Simpson, mindre kul:P men det dög. Fotbollsmatch på tv, Frankrike -Portugal. Christian åh andreas var inne i matchen men jag sov mest, det var myspys. sen lagade killarna hamburgare som vi åt framför tvn. en helt underbar kväll. Sovdax, åh vi sov som stockar båda två i värmen. låg i sängen hela morgonen, tills pappa kom åh hämtade mig, nu fixar jag i ordning mig inför lars:D woohoo! kommer sakna älskling. <3

Grillning imorgon, nått jag ser framemot :D

CHRISTIAN ÅH SANNA FÖRALLTID!!! <3


du frågade: älskar dom dig ikväll
jag svara: dom älskar mig bara nu, den enda som verkligten älskar mig är du!
JA LARS, JAG ÄLSKAR DIG
!

Kissssses and looove*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback