Varannan Vecka

Älskling åh jag gick åh fikade på Åbergs nu i förmiddags, det var skönt att sitta ute i skuggan , det fläktade t.o.m åh det tackar vi inte nej till jag åh christian. Efter fikat gick vi för att hyra en film, det var det som var meningen från början. Varannan vecka hyrde vi, skit bra är den. jag har d ock sett den 4 gånger, men det hade inte älskling så 5 gången gilt tänkte jag åh så hyrde vi den igen. Köpte jordgubbar påvägen hem ock. såg filmen åh åt jordgubbar medans vi slöade oss i soffan , man orkar inte mycket mer när det är så varmt. men rätt som det var dundrade det till åh det började åska åh regna, UNDERBART!  det var behövligt måste jag säga, mycket behövligt. Vi slöade oss i soffan hela eftermiddagen. dax att ta tag i dagen tänkte vi  åh började laga tacos. linda kom åh hämtade lite saker, åh sedan åt vi mat. men precis innan det var klart kom vi på att vi inte hade nåra tacos kryddor så jag fick springa iväg till ica snabbt som tusan åh sedan åt vi den smaskiga maten. Älsklings huvudvärk blidde värre så han låg åh sov i soffan medans jag höll hans hand åh kliade han i nacken. det var så sorligt att se han när han låg där åh hade ont, jag fick nästan tårar i ögonen. jag väckte han åh bäddade ner han i sängen, la över täcket sen satt jag på sängkanten åh tittade på han medans han sov. mamma kom åh hämtade mig åh fick åkte åh köpte godis :P nu sitter jag här åh saknar christian utav bara faaaan!

föresten Kubb resultaten igår blidde 1-1 till lagen :)

Mitt lag var Jag, Christian, Andreas åh jessica
i det andra var det Linda, Micke åh tompa



kissssses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback