Nattpromenad

älskling kom hit igår åh så åt vi mat med min familj, lövbiff åh pomme blidde det! mums: D sen satt vi ute åh pratade en stund. älskling åh jag gick åh hyrde film, Cake blidde det. Gick hem till honom men stannade på godislagret för att han skulle köpa snus åh då köpte jag lite godis. vi såg på filmen åh jag tyckte den var jättebra, men det tyckte inte christian ;) hiih . men han hyrde den för min skull<3 Efter filmen besträmde vi oss för att sova, men när vi lagt oss kom christian på att han glömt att kolla vilken tid han skulle tvätta idag , så han rusade upp åh ner till tvättstugan, när han kom tillbaka var det så fruktansvärt varmt. så då gick vi ut. vi gick en väldigt lång sväng, åh gud vad det var skönt ute. precis lagom varmt, åh så luktade det sommar. kunde inte vart bättre. Hem åh sova i värmen, det var inte lätt men tillslut somnade vi iallafall. Jag vakande imorse vid åtta ¨åh väckte christian, vi åt frukost åh lite sådära.nu är han på jobbet åh beställer varor. gosh, jag saknar haan : / jag ska nog köpa en digitalkamera nu i vecka :D woohoo! :D


Kissssses and loooves*

Kommentarer
Postat av: sanna

låter underbart :=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback