Kapten Jack Sparrow

nu lite mer om gårdagens film. Det var inget tvivel om att det var Kapten Jack Sparrows film, han briljerade från början tillslut, det är för han man ser film, det är därför den lyfter som den gör, utan Johnny Depp , finns det inga pirater i Caribbean. Han är lika cool som alltid, man förvånas varje gång. Vem trodde nånisn att den skulle älska en pirat? Inte jag iallafall, men nu har jag fallit för denna charmerade karl, åh det är nog fler med mig som har gjort det. Orlando Bloom som egentligen ska vara den "snygga" i filmen blir bara en gråtrist figur. Elizabeth Swan, tjejen i filmen är så jobbig så man bara vill kräkas över henne. jag tycker vi avskaffar alla dom där tråkiga åh bara gör en film med Johnny Depp :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja han är verkigen bäst den mannen! :)

Postat av: erduan

jag älskar verkligen eran film och jag tycker att kpten jack är den gymaste piraten som fins

2006-08-08 @ 10:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback