isn't he lovley?

min älskling ringde förut : )
det är så himla mysigt när han ringer sådär,
han gör detvarje dag när han jobbar åh man blir lika glad varenda gång.
att höra hans röst är underbart.
hela han är undebar.
vem skulle inte vilja ha en sån toppen kille:)?
men sorry girls, he's mine :D


jag är så himla trött,
men det är la för att jag har gått upp vid 6 tre dagar denna veckan,
det tar på krafterna.
två dagar har jag ock sprungit i affärer vilket också är en ansträning,
även fast det är skitkul :)
ska nog lägga mig åh sova en stund,
eller kanske se på nån film.
har juh köpt Veckorevyn men den är redan utläst,
så jag kanske tar en gammal ph bläddrar i,
men risken är väldigt stor att mina ögonlock då faller ihop : /

kisses ansd love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback