Instängda

Igår på förmiddagen kom andreas på besök hemma hos christian, han stannade bara en pytte stund. fter det så la vi oss i sängen bara för att "vila" lite. men rätt så snart somnade vi båda två. fem i halv fem vaknade christian åh ropade : Nu måste vi göra oss i ordning. vi skulle nämligen vara klockan 5 hemma hos mig åh äta, så stressade tog vi på oss åh började gå. jag var borta hela vägen, åh gick åh snubblade. jag vart inte riktigt vaken förens vi kom hem till mig åh satte oss i skuggan åh pustade ut.  Vi grillade åh åt mat, det smakde riktigt bra. mamma skulle skjssa Pappa åh Patrik in till norrköping för att de skulle se på Ulf Lundell så Christian åh jag vart ensama hemma. Vi hyrde en film, Hyde hette den. skitdålig. sen köpte vi massa godis åh låg åh slöade i soffan. bestämde oss för att jag skuille följa med christian hem så jag packade väskan åh så gick vi. När vi var i stan för nåra veckor sedan köpte vi en film, den såg vi på igår. Instängda hette den. fy faan! det var den värsta filmen jag nånsin sett, såg knappt halva åh började nästan gråta. Men som tur var räddade christian mig hela tiden<3 Det tog ett tag att somna men det gick när man låg i christians famn. Imorse gjorde vi ingeting, slöade, slöade åh slöade. han är underbar min älskling<3

60134-67

Kissssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback