faller du så faller jag

vi skulle gått till Linda åh Micke igår,
men älskling orkade inte.
så vi tog oss en myskväll.
vi åt hamburgare åh såg på tv.
sommarkrysset såg vi lite på men det var för att Sebastian var med.
Ebbsan ringde ock, fuuck vad jag har saknat henne.
detvar så mysigt att höra hennes röst igen.
filmtajm,
först började vi med Superhjältarna, men efter 10 minuter bytte vi,
då blidde det 28 dagar senare. jag vart super trött efter bara en halvtimme
så vi gick åh la oss åh sov istället : )
jag har fått en ny tandborste att ha hemma hos älskling,
han är så söt som köper sånt till mig:D <3
nu är han på jobbet, me miss him.


60134-74
Jag i min nya klänning:D

Kissssses and loooves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback