en gnutta kärlek

BB = bloggberoende. Nepps, jag lider inte av den sjukdommen längre, jag har blivit botad. förut bloggade jag i stortsett hela tiden. jag sparade en massa text i huvudet åh skyndade mig hem för att knata ner orden på internet, bara för att nån tråkig jäkel utan liv skulle bli intreserad åh läsa. Jag älskade att sitta här framför datorn åh skriva ner alla mina känslor, åh självklart var dom negativa, det var som en slags terapi att skriva ner sitt hjärta. Bloggen var den som alltid förstod, den som alltid lyssnade utan att komma med en massa dumma kommentarer. Eller dumma kommentarer, det var juh sanningen, men den ville jag inte inse. men jag har klarat mig ur detta, jag bloggar inte lika mycket, synd för er som tyckte det var kul att läsa, men bra för mig :) Men jag ska ändå skänka er alla som fortsätter läsa en gnutta kärlek.

Ska hem till äslkling sen<3 MYS

kisssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback