Den bästa sommaren.

Mamma, pappa jag åh Lowe åkte ut till Lundalen för plocka stenar till trädgården, åh då hittade jag massa med hallon åh blåbär som jag åt :) mums! det var faktiskt riktigt skönt med en promenad i skogen. jag känner att  nu har jag vart duktig åh gått mycket både idag åh igår, åh det ska jag faktiskt fortsätta med. det känns väldigt bra faktiskt, för det är massor med onyttiga saker som jag smällt i mej detta sommarlov.

Hettan som är nu är enorm, men trots att varje dag är som en bastu så är detta, den absolut bästa sommaren. jag har aldrig varit så lycklig, aldrig mått så här bra! åh allt är christians förtjänst, han visar att livet verkligen är värt att leva, han bevisar varje dag att man ska tro på äkta kärlek.
han är så fruktansvärt underbar min älskling, jag vill dela hela mitt liv med honom. han är så vacker, åh hans hjärta är det största av alla. tack älskling för att du finns åh gör mig så lycklig<3
vi älskar varandra!




kisssses and looves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback