Daimglass

Vid tre igår skjussade pappa mig till älskling, då gick vi åh fikade på Åbergs. jag åt winerbröd med choklad åh han åt kanelbulle. vi satt där i skuggan åh njöt. sedan tog vi oss en sväng till Ica ååh handlade saker till våran Daimglass vi skulle göra. fort åh lätt gick handlingen , sedan begav vi oss hemåt.Vi gjorde glassen åh ställde den i frysen. sedan gjorde älskling mat till sig för han var så hungrig. Vi satt oss vi tv åh såg på filmen "Vuxna Människor" den är riktigt rolig faktiskt. efter nåra timmar var glassen klar, åh den smakade himleskt. vid 8 skulle Christian ner till Ica åh stänga affären så jag såg på Room Service så länge : ) jag älskar det programmet. Sen såg vi på Outsiders, sånna skumma människor det finns. Dags att krypa ner i sängen eftersom Christian skulle jobba imorses. vi somnade. åhj imorse vakande jag när älskling skulle gå upp åh gå på toa, vi latade oss i sängen åh åt frukost. sen var det bara att klä på sig åh jag gick hem åh älskling till jobbet.


Kisssssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback