A total eclipse of a heart

godmorgon

kvällen var mycket trevlig (: mötte Jessica åh Sevala vid grillen, där åt jag glass åh jessica hamburgare, Sevala lånade jessicas cykel för hon skulle göra nått på östermalm. jag fick en present av jessica också, ett jättefin rosa armband<3 jag är helt kär i det, tack gumman! men hon kom inte tillbaka vid halv 10 som hon sagt så Jessica åh jag började gå på östermalm för att möta henne. vi hittade henne sen stod vi åh väntade på Sevalas mamma skulle komma. klockan hade nu blitt ganska mycket men jessica åh jag gick ändå ner mot centrum, sen gick vi hem till Christian där ock Andreas var, dom såg på fotboll men vi slog oss ner åh föröskte att inte störa i matchen ;) det var en evighetsmatch, tog aldrig slut känndes det som, fast det var ändå bra för då fick jag vara med christian längre :) efter matchen gick andreas åh jessica hem, åh christian följde mig hem till mig, enda hem! han är så söt. det var jobbigt att gå ifrån han som alltid. men efter en lyckad kväll ville man bara sova!
idag ska jag vara med älskling, wiee :  )

Sanna ♥ Christian



kissssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback