1 månad, 30 dagar, 270 timmar

Igår firade älskling åh jag 1 månad så vi lagade massa god mat. lövbiff med pomme blidde det, smakade underbart. sen på kvällen kom andreas, då tittade vi lite på Grogg med Robert Gustavsson, det var mycket kuligt. Vi vart sugna på chips åh godis så jag åh christan sprang åh köpte mednas andreas slöade i soffan! När vi kom till baka moffade vi i oss allt samtidgit som vi såg på Saltkråkan åh väntade på att fotbollen skulle börja. Förstahalv lek såg andreas den med oss, sen åkte han hem, älskling såg fotboll åh jag låg åh sov hos honom i soffan!
Idag så var vi slöa båda två, såh lite på tv, åt fruksot, tittade på U2 dvdet åh myste mest. mamma hämtade mig vid halv 2. då åkte jag, hanna åh evve ner till godislagret där vi mötte Micka, godsaker inhandlades åh sen satt vi i slottsparken åh pratade skit i flera timmar.

saknar älskling som tusan nuu : (


KISSSES AND LOVES*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback