sömnig

eftersom christian alltid börjar jobba tidigt har jag fått en vana(ovana?) att alltid lägga mig tidigt. vissa dagar innan klockan ens slagit nio. Visst är deet skönt, helt underbart härligt att få krypa ner i sängen och sussa bredvid prinsen. men detta resulterar också i att jag är uppe med tuppen, innan sverige ens vaknat. ett stort plus för skoldagarna då jag enkelt skuttar ur sängen. men nu under lovet skulle jag vilja kunna sova längre. men icke sa nicke. mina ögonlock har börjat påminna mig om att klockan snart är dax för sovtime. men jag måste vara uppe längre, så jag kan sova länge imorgon och på så vis orka med nyårsnatten :)


Kommentarer
Postat av: joss

Jo tack vi känner till det. för du kan ju verkligen inte va tyst utan moste sätta dig vid datorn och skrika så att andra vaknar.

2006-12-30 @ 23:54:42
Postat av: lina

hahaha

2006-12-31 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback