Julafton

Har vart en helt underbar jul måste jag säga. Vi klädde granen tillsammans här hemma, christian<3 var med också det bästa av allt såklart! Tittade på uppesittarkväll med bingolotto, åt knäck nötter och drack julmust. Christian och jag vaknade tillsammans i min säng och åt julfrukost med familjen. julklappsöppning här hemma, fick en massa fina saker av min älskling, en mp3 spelare, rosa såklart! fick ett par super mysiga tofflor, två ljus som doftar rosor och presentkort på 300 :) Christian fick en hockeyspel så det var turnering här hemma. KUL! Julbord, alla mätta som bara den.

Hem till mormor och skjussa christian till mari och Lasse. Titta på Kalle Anka, sedan det man väntat på hela dagen. Julklapparna. och heregud vad mycket det var i år, hela mormor vardagsrum var fullt, blir mer och mer för varje år. Fick så mycket grejer, locktång, böcker, strumpor, pengar, presentkort, prenumeration, ram, planch, ja det kan fortsätta i evigheter. När paket utdelningen var färdig bar det av hem till christians familj och öppna paket där, av mari och Lasse fick jag presenkort och nagellack. Av Linda fick christian och jag 4 små söta badankor, badkulor, badbomber och ett kort på Tiger i en ram.

Vi tittade på Svensson, Svensson och det blidde många skratt. älskling och jag följde linda hem och sedan kröp vi ner i sängen.

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gött att du haft en sån God Jul! :)

Ha det

Postat av: cissi

har du fått samma mp3 som mig tro? :) en samsung?

2006-12-26 @ 12:46:34
Postat av: Sanna

jag vet inte:O Jag har fått en rosa lite söt sak iaf:)

2006-12-26 @ 16:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback