det är förjävligt,men sant

det är jullov, och vad pysslar jag med? jo jag pluggar! det borde vara straffbart, jag vet. men jag måste göra det, och varför sitta med det sistadagen innan inlämning när jag likagärna kan göra den nu, med mer tid och därför förhoppningsvis blir det ett bättre betyg. Hä'lsopedagogik är inte det enklaste måste jag säga. att planera en måltid med 500 kalorier, lite fett men ändå så mycket proteiner som kroppen behöver. en ljudlig suck är det enda som duger just för tillfället. men det hjälper mig tyvärr inte ett dugg.

Kommentarer
Postat av: candy

jag måste egentligen också plugga :( skriva två uppsatser.. men gör jag det, naaej.. Ångest :|

Postat av: Sanna

visst är det hemskt att man inte ens kan ha ett endaste lov utan plugg:/

2006-12-29 @ 15:05:37
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback