tisdagen

jag följde med jessica till frisören,
hon färgade håret åh klippte sig.
det vart verkligen skitsnyggt:D
vi åt åh fikade på Kristallen, mumsigt värre.
sen tog vi oss en sväng ner till Ica åh hälsade på Christian lite,
han var så söt min älskling.
svängen ner på centrum gick fort trots att vi nog var i varenda affär.
finns juh inte så mycket att se:P

vi åkte hem till jessica,
först såg vi på bortklippta scener från Titanic,
sedan blidde det hela Robin Hood filmen.
mycket skojigt!
vi satt åh pratade i jessicas rum då hon plötsligt
hittade en av sina gamla dagböcker, hon läste lite ur den.
det var så gulligt skrivet tycker jag  :) 

mamma åh pappa hämtade mig hos jessica,
åh så hörde vi henne hem till andreas,
hem till oss åh packa väskan åh sen iväg till älskling!


kisssses and loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback