test :)

jag roar mig ständigt med att göra massor av test på http://ynr.blogthings.com/. skojigt värre : )
här nedan finns nåra av resultaten.

vilken kändissyster har jag?

Your Celebrity Sisters Are Jessica and Ashlee
Beautiful, feminine, and stylish.
Who care's if you're a bit of a daddy's girl?
fast frågan är hur bra det stämmer? Jessica simpson har väl kanske inte riktigt samma rykte som jag, så jag vet inte hur man ska tolka detta ; ) tur att det inte är på riktigt utan bara ett fånigt test som faktiskt är väldigt kul!

Vilken typ av sko är jag?

You Are Furry Boots
They're not just boots. They're your dancing shoes!
hmm, skofantast som jag är blidde jag faktiskt besviken, jag hade nog hoppats på något annats, typ ett par högklackade pumps eller nått liknade.

Hur girly är jag?

You Are a Total Girlie Girl
You love looking good, and wooing men with your womanly ways.
You're so feminine, men are in awe of you ... which is a very good thing.
Jaaa, jag är nog rätt girly av mig faktiskt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback