Tacotallrik

igår gjorde christian tacotallrikar till oss som vi åt framför tv:n det var riktigt mums! han hade t.o.m köpt tacotubs bara för att det är mina favvoriter. han är så himla sötig att jag blir tokig. vi såg på tv hela kvällen, eller christian såg åh jag sov. jag var så nedrans trött igår. vi har busat runt hela morgonen han åh jag! det är så himla härligt. men detta var vår sista lediga dag tillsammans innan jag börjar skolan! det kändes lite tråkigt faktiskt : /

han ska se på fotobll med andreas, så jag ska nog umgås med jessica senare : ) KULIGT :D

måste köpa block åh pennor till skolan börjar, lagom kul att slänga ut pengar på sånt också,. men det är väl sånt som måste köpas. jag måste köpa nya kläder med, PANIK!!

kisssses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback