room service

man kan nästan tro att Christian har haft besök av Johnny åh Mattias,
killarna från room service alltså :D
för det är ommöblerat åh skitsnyggt här nu.
jag tror älskling är nöjd,
jag kunde la inte hjälpa såmycket men jag dammade åh fixade med fönstert åh blommorna:)

när jag kom hit fick jjag 5 röda rosor av christian
eftersom det är våran 2 månadersdag idag,
åh då började jag gråta för han hade skrivit ett sånt gulligt kort.

vi har tvättid nu med,
men älskling mår verkligen inte bra,
så han ligger åh sover i puffen, han ser helt loovlie ut.
men snart ska vi väl gå ner till tvättstugan åh fixa kläderna,
det tar juh ett tag att tvätta, hänga åh torka allt.
enda tills 8 ikväll ska vi hålla på, åh det lär juh ta hela tiden.
sen ska vi nog köpa någon god mat,
var tänkt att vi skulle gå ut åh äta (fast vart gör man det i Finspång?)
men eftersom christian mår som man gör så struntar vi nog i det.

kanske lite fest hos micke åh linda imorgon?
åh sen gå fram på centrum,
lär vara mycket folk eftersom det är Rockslottet.
skojskoj :D

Kissssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback