morgonstund har guld i mun

...eller hur är det man säger. Jag borde gå åh sova, men jag orkar inte! bara tanke på att ta mig in till sängen, ta av mig alla kläder åh krypa ner under täckte får mig att dö av tristess. jag är verkligen ingen "sovalängepåmorgonenmänniska", visst kan det vara skönt att ligga kvar åh dra sig i sängen en dag i veckan, men fasiken inte varje dag! man får juh ta vara på den ljusa tiden av dygnet åh inte sova bort den. lika bra att börja vänja sig vid tidiga morgonar, för snart börjar skolan åh då blir det inte mycket att sova. fast iof har jag juh gått upp tidigt hälften av alla dagar detta lov, men då har jag haft en liten sötnos som fått mig att vilja gå upp. det kommer juh bli nära åh bra till skolan om jag sover hos christian<3 helt perfekt :) att sova med honom är det bästa som finns, att höras hans små snakrningar att vakna bredvid honom, heelt loovlie! Fast jag borde nog ändå tänka på att dra mig till sängen, för annars vet jag hur det blir, huvudvärk hela dagen, åh så orkar jag inget utan är bara sur åh grinig. vi får väl se vad som händer.                       

kissssses                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback