minigolfturnering

minigolf igår då,
det var jag, christian, andreas, jessica
micke, linda, mari åh lasse :)
vi tävlade som par åh ensam.
jag var verkligen superdålig :/
iof har jag knappt spelat på flera år, men det var tusiken pinsamnt så dålig jag var.
hahah.
åh bara för att jag var så dålig kom christian åh jag sist på pargolfen : / haha
men skoj var det :)
men det behövs nog lite övning för min del;)

efter mingolfen skjussade micke åh linda hem oss,
vi låg åh vilade ett tag,
sedan gick vi till Perfect för att äta pizzza med Jessica åh Andreas.
det var riktigt gott faktiskt,
skönt med lite omväxling från Babylon.

filmtajm hemma hos christian,
fast först köpte vi lite godis åh sånt på B-hallen.
vi såg Wolf Creek,
jag åh christian hade redan sett halva en annan ¨gång,
men vi stängde av för att den var så läskig :S
men nu såg vi hela,
fast jag låg kanske mycket med huvudet under täcket:P

Älskling är på jobbet, åh jag sitter här själv.
det är tråkigt utan min fina prins,
men förhoppningsvis kommer han hem snart :D


kisssssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback