helg igen

började med två nya ämnen idag Engelska B åh Naturkunskap B, jag tror det blir bra även om jag hatar att  ha lektioner med andra klasser som vi nu får ha i engelskan :S det är faktiskt inte så kuligt! svenskan imorses var kul som alltid:D man märker att man saknat peter under sommaren faktiskt, åh sen har  vi juh Pia i natur åh det är verkligen helt toppen  :D två av mina favvorlärare juh :)

har försökt fixat iordning mig lite nu, peelat huden åh smörjt på dove- brun utan sol. men vi får väl se hur bra det blir imorogn, det vrukar juh synas mest efter att man har sovit. jag hoppas det blir bra!
för imorgon ska vi juh åh grilla hos mari åh lasse då vill man se nogurlunda fräsch ut:P

ska hem till älskling sedan, se film åh äta gott :)

kissssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback