fruktsallad åh glass

jag var hos älskling igår(like always) hiih
vi var på promenad, köpte korv på grillen.
det var verkligen skönt ute sådär framåt kvällen, helt lovlie
kan inte blir bättre än att gå där hand i hand med den vackraste :D
sen blidde det efterrätt,
glass åh fruktsallad.
myspys framför tvn.
ååh jag älskar min christian<3

igår på Ica hade två av christians stamkunder kommit fram till honom åh sagt: vi vet vem din flickvän är.
Christian hade tittat på dom lite frågande åh då hade dom sagt att dom kände min mormor, åh brukade fira nyår tillsammans med henne. Sen frågade dom christian ifall mormor varit på Skänningenmarknad, precis som om han skulle hålla koll på det:  ) haha! fast jag tycker endå att det var litre gulligt sådära:D:D

Kisssssses*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback