förbannad

jag blir så jäkla irriterad! i förra veckan blev jossans cykel stulen, åh den stod på våran tomt. trots att det stod flera olåsta cyklar där så tog dom bara jossans, det var väl ändåbra att vi bara blev av med en men det känns juh så himla surt. det kostar juh lite att köpa en ny! sen blidde det juh översvämming i källaren åh massor av saker har vi fått kasta, mina favvo skor t.ex åh massa andra kläder, skor åh garderoberna har blivit förstörada också. när jossan kommer hem iågr från innebandy träningen beröttar hon att dom har snott alla hennes kläder ( ett par jeans, linne åh en tjocktröja), hennes mobiltelefon som var väldigt ny, och hennes nycklar med skåpsnyckel åh allt på. snacka om att man blir förbannad. på mindre än en vecka har vi blivit av med saker för flera tusentals kronor, summan kommer nog upp i nästan 10.000. åh allt får man inte på försäkringen.

som tur var fick jag komma hem till älskling igår kväll, det känndes skönt eftersom det var sånt jäkla kaos hemma hos oss. men nu är han åh tränar, sen kommer han hem då hinner vi träffas en stund sen ska jag möta, madde, cissi, elin åh martina åh gå till skolan!

ska äta lite frukost nu!
jag älskar dig christian<3

kissssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback