en veckan kvar

sommaren har gott så jäkla fort,
den bara svischade förbi i en himla fart!
var det inte nyss vi satt i den där svintråkiga aulan åh lyssnade på rektorns tal?
åh man gick ut från skolan full av planer för allt som skulle hinnas under sommaren.
men vad har man egentligen gjort?
inte ens hälften av det som man hade tänkt sig,
men det är juh så, det blir aldrig som man tänkt sig.
lika bra är väl kanske det?
men jag är ändå nöjd över min sommar, det har faktiskt varit den bästa hittils.
åh det är verkligen inte fyskam!
jag har gjort så mycket roligt, så mycket mysigt :D
det kommer kännas lite tråkigt att gå tillbaka till skolan,
men samtidigt kul att träffa alla, åh återgå till vardagen.

Sommaren har bestått av grillkvällar hemma hos micke åh linda, mycket trevliga.
det har varit mycket shopping, vet inte hur mycket pengar jag har spenderat.
en hel del bio faktiskt, tre filmer har vi hunnit med christian åh jag<3
kanske inte varit så mycket med mina tjejjor som jag hade hoppats :/
men det tar vi igen i höst.
jag åh jessica har iallafall umgåtts en hel del, åh det har verkligen varit underbart :D
sen det viktigaste av allt, alla dagar ph nätter med christian<3

en helt toppen sommar när man tänker efter!

kisssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback