en helt vanlig tisdag

vaknade upp hos älskling, det var riktigt mysigt. igår kväll låg vi åh pratade om allt mellan himmel åh jord i flera timmar, det var så härligt att hålla om honom åh somna i hans famn : ) vi har det verkligen bra vi jag åh christian <3

dagen i skolan har vart lung, klarar av Matte B galant faktiskt, gick bättre än jag trodde. dax för gympa, ja för er som inte vet så är det verkligen det tråkigaste i skolan, jag förstår inte det hela med att tvingas jaga en boll en hel klass. usch åh fy! men jag överlevde den även denna gången. mat åh jag åt inget som vanligt. är hungrig nu! natur i 2 timmar på eftermiddagen, kul faktiskt :) vi jobbar bra ihop jag åh brudarna!

måste äta något nu!

kisssses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback