en dag med älskling

jag vart supersugen på godis så älskling följde med mig till Godislagret, fast när jag väl kom in där försvann mitt godisbegär väldigt fort åh jag mådde mest illa av alla byttor, men när vi väl gått dit fick jag väl plocka åt mig lite. vart juh som sagt inte allt för mycket, sedan traskade vi hemåt genom Centrum. Folk hade redan börjat fylla uteserveringarna åh det spelades förfullt. men vi gick hem till våran soffa istället åh kröp ner där bland en massa kuddar åh täcken. såg på 1 ½ film, 16 blocks åh Midsommar. braiga filmer det dära, fast jag har redan sett Midsommar 25682 miljoner gånger, men likabra är den endå! :D

När vi skulle sova precis ringde Jessica, så söt lät hon! :D hon ville ha Lindas nummer, fast till vad vet jag inte ; ) får nog ringa henne idag åh fråfa hur det är med henne åh om hon hade kul!

hanna ska jag också ringa till, vart juh så kort igår, jag måste få veta allt om hennes kreta resa, förhoppningsvis har hon tid att träffa mig lite idag, det skulle vaar så kul! jag har verkligen saknat henne till tusen. gosh!

kisssssssssssssssses and love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback